1.1. Hoe plaats ik mijn bedrijf op Nationaal Uitvaartcentrum?

Als Uitvaartverzorger kun jij je aanmelden via de knop “Registreren” hierna moet u drukken op de knop: ‘Vermelding toevoegen’ bovenin het scherm. Je krijgt na aanmelding diverse mogelijkheden voor vermelding op onze site. Na goedkeuring zal de vermelding zichtbaar zijn op de website.

1.2. Is een vermelding op de site gratis?

Nee, een vermelding op de website is niet gratis. Wanneer je kiest voor een Premium vermelding krijg je een link naar jouw website, kun je een logo plaatsen en komt jouw bedrijf boven de vermeldingen in de zoekresultaten. Bij Premium rouleert jouw vermelding op de homepage, is jouw vermelding extra uitgelicht en scoor je beter op Google en u kunt zelf de recensies beheren. Je kunt dus zelf kiezen of je dit wilt.

1.3. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Je kunt een wijziging van jouw gegevens zelf doorvoeren door te klikken op “Inloggen” en in te loggen met jouw e-mailadres en wachtwoord. Navigeer dan naar de link ‘Profiel bewerken’.

1.4. Hoe voeg ik een logo toe aan mijn vermelding?

Navigeer naar de link ‘Profiel bewerken’. Hier kunt u een logo of profielfoto uploaden.

1.5. Op welke manieren kan ik betalen voor mijn vermelding?

Na betaling wordt afhankelijk van de betaalmethode zo spoedig mogelijk de vermelding geactiveerd, de vermelding blijft actief tot je  jouw abonnement opzegt.

SEPA incasso: binnen een werkdag.
Creditcard: binnen een werkdag.

1.6. Wat moet ik doen als ik niet meer weet met welk e-mailadres ik kan inloggen?

Als je niet meer weet met welk e-mailadres je bij ons geregistreerd bent of als je niet meer bij dit e-mailadres kunt komen, dan kun je een mail sturen naar info@nationaaluitvaartcentrum.nl Zet in deze mail in ieder geval jouw bedrijfsnaam, postcode en eventueel het e-mailadres waarop je wel bereikbaar bent. Wij zullen jouw e-mailadres vervolgens aanpassen zodat u weer kunt inloggen.

1.7. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?

Je kunt opnieuw een wachtwoord aanvragen. Dit kan op de Homepage bij ‘Inloggen’. Hier kun je klikken op ‘wachtwoord vergeten?’. Vervolgens vraag je hier met het e-mailadres waarmee je bij ons bekend bent een nieuw wachtwoord aan. Het wachtwoord wordt naar dit e-mailadres gestuurd.

2.1. Waar kan ik terecht met vragen over de online marketing diensten?

Alle informatie over onze diensten is te vinden via het beheermenu van jouw gebruikersaccount. Mocht je toch het antwoord op jouw vraag niet kunnen vinden, neem dan contact met ons op via info@nationaaluitvaartcentrum.nl. Onze medewerkers helpen je graag verder.

2.3. Waarom is het nodig om één euro te betalen bij betaling via iDeal bij maandelijkse abonnementen?

Bij het kiezen voor een abonnement is het noodzakelijk om bij het afsluiten hiervan € 1,00 te betalen. Op deze manier verifiëren wij jouw rekeningnummer en verkrijgen wij de informatie die nodig is om de betaling voortaan via automatische incasso te laten afschrijven.

2.4. Wanneer kan ik de online marketing diensten opzeggen?

Je kunt te allen tijde opzeggen. Als opzegdatum houden wij de datum aan waarop jij iedere maand het betaalverzoek ontvangt of waarop het bedrag geïncasseerd wordt. Stel dat jouw betaling elke maand op de 10e geïncasseerd wordt, dan zal jouw vermelding offline gaan op de 10e van komende maand. Jouw opzegging wordt per direct verwerkt, jouw website blijft uiteraard online voor de resterende periode die betaald is.

2.5. Hoe kan ik de online marketing diensten opzeggen?

Je kunt opzeggen door in te loggen op jouw gebruikersaccount en vervolgens op ‘je recente bestellingen bekijken’ te drukken. Hier zie je jouw abonnement. Klik dan op ‘Bekijken’. Je ziet nu een besteloverzicht. Klik vervolgens op de ‘Bekijk’ knop onder het kopje ‘Gerelateerde abonnementen’.  Hier zie je de knop ‘Annuleren’ staan, als je hier op klikt is jouw abonnement per direct geannuleerd.